Paris for mine (stinkende) føtter!

Skate or dine..

De første dagene i Paris har vært «tres tranquil». Idag var jeg på en legendarisk spot og skatet litt.
Bercy heter det.
Stedet er fullt utstyrt med trapper, «cirbs» og en meget anstendig «flat».

 

Tok ikke veldig mange bilder, men jeg skal nok tilbake dit.
Mange kids, men det gjør ingenting når stedet er større enn 3 fotballbaner tilsammen.

Javisst!
Etterpå var jeg dessverre nødt til å ta meg en matbit, og mens jeg travet rundt i byen
(som forøvrig er til fots, så stor at det føles som om den aldri tar slutt)
kom jeg over denne sjappen. Heldigvis for magen og humøret.
Asiatisk mix. Djevelmix.
Type mix your own chinese takeaway.
Klarte ikke å stoppe å le, av navnet.
Om det skyldtes blandingen av lavt blosukker, hangover og lite søvn, ja kanskje, men morsomt der og da.
Jeg lo med åpen munn og tok flere bilder, så kom typen som skulle diske opp.
Jeg ble møtt av et brunstig og syrlig blikk når jeg ville bestille, men det var ikke så rart.
Karen bak buffeten var nemlig selve «feiten». Og la meg si det sånn.
Navnet og personen kunne ikke passet bedre sammen..
Enten er kroppspråket mitt er veldig avslørende, eller så har dette skjedd med denne karen før og han vil vite hvorfor i helvete han er så ufrivillig morsom.
Legg igjen en kommentar

