Den «morsome» tattoveringen

Det er mye god humor ute og går.

Det kan komme i form av klovner, vitser, en veldig høylytt fis, skadefryd (min favoritt), uhell,  eller bare vanlige folk med en morsom tatovering.

Ok. Skal man ha en morsom tatovering, hva er da morsomt og hvorfor er det det? Skal man liksom le litt for seg selv hver gang man tar en titt, eller er det å vise den frem som er greien? Kanskje å vise den frem og sammtidig ta en titt? Personlig så synes jeg at det er morsomt når en fyr eller dame tatoverer navnet på kjæresten sin et «hemmelig» sted på kroppen. Det er fordi jeg er ond. Det kan også være morsomt når portrettet av din mor ligner på din far, eller jesus på korset ligner på maria på korset. En drøy skrivefeil er også veldig gøy. Jeg er selv den stolte eier av to kina-tegn som angivelig skal bety «sterk kylling-nuddelsuppe», men i virkeligheten står det sikkert noe kjempeteit som «vakker kraft» eller «klok og ydmyk». Jeg har en annen som er morsom for meg, fordi jeg er en av fire som har den. Og uansett hvor harry og Gran Canaria det er, så er det en fin tatovering. I tillegg til det, er det gode folk som har den (hvis du ser bort i fra den onde meg). Det er L´Onik grisen. Den sagnomsuste Parisiske grisen.

Jeg klarer ikke å stoppe med tatoveringer. Det har blitt en addiction, en dyr hobby. Men nå skal jeg bare ta en til, så skal jeg kulan litt. (not).

Jeg har kjennskap til en plass her i Paris hvor det jobber en flink fyr. Han har holdt på med tatovering i 13 år. Her er link til bloggen hans.

http://23keller.wordpress.com/

Min mor spurte meg en gang, «Ja, men hva om du angrer?»

Jeg svarte: «Nei, det kommer ikke til å skje.»

Sannheten er at jeg angrer litt, akkurat nok til å få en ny en så fort som mulig.

Hva er vitsen med å skjære blekk inn i huden, hvis man «bare kan fjerne det med laser hvis jeg ikke er fornøyd allikavel og vil ta det vekk»? Da kan du heller bruke kulepenn, og eventuelt tegne over igjen når det begynner å gå vekk.

Lil Wayne sin totaltattoverte kropp:

http://www.lilwaynehq.com/tattoos/

Legg igjen en kommentar

