DET ER IKKE FOR SENT; DU KAN ENDA STEMME! Lykke til Lars Vaular, og du trenger ikke forklare deg hvis du ikke vinner!

STEM PÅ EN ENESTE HER!

STEM PÅ RETT OPP OG NED HER!

Lars og Girson leker deilig

Det gjør seg med en lang overskrift for tiden.

Jeg mener at Lars fortjener prisen for årets album, årets hit og årets innovatør. Den siste har han fortjent siden 2002-ish..

Albumet er en klassiker. Landeplagen er et faktum. Mange mener hiten og innoveringen har noe med hverandre å gjøre. Andre vil si hele albumet er innovativt. Den forrige platen var heller ikke så verst, bare så det er underlinjet.

Jeg gidder ikke å begrunne dette noe mer.

En spellemann nedpå Eidsvågsneset hadde jo vært fint det dåe!

Det er vel på sin plass for tiden å nevne at videoen også er helt grei. Jeg vil faktisk kalle det en kvalitetsmusikkvideo for tiden. Hvis du liker den, så følg nøye med på det Andrew Amorim gjør fremover for tiden. F.eks. Skrekkfilmvideoen.

Ja min ninja, la meg si det til deg, fyren leker ikke film. Og Lars leker ikke spellemann.

Les Lars sine tanker om å vinne en pris.

Her er et bilde av Store P og Girson, mens de varmer opp til en konsert

.

 

 

Legg igjen en kommentar

