Dagens meny

Forretten Mozzarella med ruccola, reddiker og chorizo. Jeg la også på noen syltede løkringer og litt timianblomst. Så brukte jeg en olivenolje som heter Dauro, og pepper fra madagaskar med hele belgen på. Hvite, røde og lilla reddiker og den grønne juicen er juicet ruccola.

Forrett

Reddiker

 Hovedretten var kyllng fra Bresse. Brystet farsert og pakket i svinenett med estragon under «skinnet». Store hvite asparges, nykål med røykt eddik og nøttesmøremulsjonsaus(digg og langt ord). Her brukte jeg Kyllinglårene til confit, og pillet det ene låret fritt for bein. Så lagde jeg en slags rilette med sitronzest, kyllingconfit og sorte oliven, og fylte det i filodeig som jeg stekte til slutt. MEGABON!

Kyllingbryst,med sprekt saus.. Nedsig. Urtene er gressløkblomster.

Noen ekle greier fra Joël Thiebault

Til slutt fikk de rabarbrasorbet, rabarbragelé, toast med hvit sjokolade, jordbær, grønn jordbærsaus og rå rabarbra.

Blomstene her er salvieblomster. Drittgodt!

One comment


Legg igjen en kommentar

