Gratulerer Øystein Vallestad Næss!

Øystein gikk for gull, og fikk med seg sølvet hjem. Jeg vet at han tar det tungt, men kjenner jeg han rett så skal gullet hem.

Det ligger noe helt vanvittig mye forberedelse bak en sånn plassering, og jeg er imponert. Klarte ikke å sitte stille og se på når vinnerne ble anonsert under banketten. Vi visste det ville bli pallplassering uansett, men det holdt altså ikke hele veien. I en hel måned har det blitt prøvet ut, og feilet. Kokt og testet, smakt og spyttet. Det har blitt lite søvn og masse deilig knallhard jobbing.

Det var veldig inspirerende å se dere jobbe under konkurransen, og selv om dere kanskje ikke er fornøyd så gratulerer jeg av hele mitt hjerte. Hurra for Øystein og Silje. VEL BLÅST!

På Jacobs har vi savnet dere. Digg å få dere tilbake. Vi skal ikke lage NM-menyen, nei. Det er, og hadde vert galskap om vi gjorde det.

Under er det litt bilder fra trening og noen fra konkurransedagen.

This slideshow requires JavaScript.

2 comments


Legg igjen en kommentar

